Salutări și bine ai revenit, drag Revoluționar! Avem o întrebare pentru tine. În ultima lună, câte cursuri apărute peste noapte ai mai văzut în feed-ul tău de pe Facebook și Instagram? Multe? Dar câți antreprenori ți-au mai invadat azi TikTok-ul? Știi tu, cei care se etalează cu mașini scumpe și care îți spun că și tu poți ajunge bogat dacă faci ca ei.
Ideea este că, în mediul online, apar din ce în ce mai mulți oameni care dau o grămadă de sfaturi despre promovare și business. Însă foarte puțini dintre ei le aplică în propria viață. Asta pentru că ceea ce încearcă ei să-ți vândă nu aduce niciun plus-valoare.
Chiar și noi, la rândul nostru, ne-am luat țeapă la un moment dat cu informații de foarte slabă calitate, pe care le credeam bune, dar nu înțelegeam ce facem greșit și de ce nu funcționează. Doar că marea noastră greșeală a fost să ascultăm de oameni care nu aplicau lucrurile respective în viața de zi cu zi, ci încercau doar să vândă.
Țepele sunt la tot pasul, însă dacă ai răbdare și analizezi cu atenție ceea ce „ți se promite”, vei reuși să te ferești cu succes de ele. Așa că…
Ascultă doar de oamenii care au rezultate
Așa cum nu poți urma sfaturi financiare de la un bunkrupt, nu poți urma nici sfaturi de social media marketing de la oameni care au zero vânzări la final de lună sau ale căror pagini nu sunt actualizate constant cu conținut de calitate. Vrei să înveți marketing? Ia lecții de la cineva care are vânzări. Vrei să îți mărești profiturile? Învață de la un om care este deja independent din punct de vedere financiar.
Nu mai călcați în capcane
Știm, poate fi tentant să te duci după oameni care îți promit marea cu sarea și care știu să îmbrace bullshit-ul într-un ambalaj frumos. Mai știm și că opulența și lăudăroșenia din online pot fi interesante. Dar uită-te mai întâi la ceea ce au ei cu adevărat în viața lor. La rezultatele pe care au reușit să le obțină ÎN DOMENIUL ÎN CARE ACTIVEAZĂ!
O poză cu o mașină scumpă nu spune nimic. Încearcă să pătrundă în backstage, să vezi ce se află în spatele acelei fotografii. Și vei reuși sau nu să faci acest lucru numai dacă omul care încearcă să-ți vândă ție acel curs este cu adevărat transparent. Faptul că el îți ascunde detalii despre afacerea sa și despre cum își implementează el strategia (pe care vrea, culmea, să ți-o vândă!) demonstrează cât de puțină încredere ar trebui să ai în el. Adică deloc!
Research-ul: absolut obligatoriu!
Înainte de a accepta o nouă colaborare sau de a cumpăra un curs, fă cât mai mult research posibil. Vezi cât de transparent este acel om cu tine, ce poate să-ți ofere cu adevărat și, cel mai important, unde a reușit să ajungă până acum cu proiectele proprii!
Este fix ceea ce am discutat în subpunctul anterior. Omul din fața ta nu e transparent sau simți că nu-și stăpânește domeniul? Atunci acest lucru ar trebui să fie un red flag mai mult decât evident că respectivul nu știe despre ce vorbește și că nu-ți vrea decât banii și atât.
Totodată, este de datoria ta să te întrebi…
Lucrurile pe care el le predă mai funcționează în realitatea de astăzi?
Da, OK, poate că unele strategii de online marketing, spre exemplu, mergeau foarte bine în trecut. Dar ghici ce? Algoritmul este în continuă schimbare. Ceea ce îți aducea rezultate acum 10 ani, s-ar putea ca în zilele noastre să nici nu mai fie valabil. Iar cine nu ține pasul cu schimbarea nu o să aibă nici vânzările pe care și le dorește. Tocmai din acest motiv este foarte important ca lucrurile pe care le înveți să fie actuale și aplicabile.
În ceea ce ne privește, am preferat să fim întotdeauna transparenți cu clienții noștri. Le-am explicat cum stă treaba în social media, că o strategie eficientă poate fi descoperită numai alocând bugete minime la început și făcând teste. Pentru unii funcționează într-un fel, iar pentru alții în alt fel.
Tocmai pe acest lucru vrem să insistăm: testează! Nu mai crede tot ceea ce vorbesc unii sau alții și treci la fapte. Lucrează doar cu oameni care acționează și aplică în viața lor ceea ce spun!
Concluzii
Nu spunem că toți sunt la fel. Doar că, în zilele noastre, oricine poate să mintă pe internet, iar șansele ca tu să cazi în plasă cresc enorm de la o zi la alta. Tu fii deștept și caută-l pe omul cu dovezi concrete și fapte! Caută-l pe acela care își aplică strategia în viața de zi cu zi și care e 100% transparent cu tine!
Transparența este fix ceea ce noi vrem să îți oferim, fie că o facem prin postări zilnice în social media, live-uri sau articole pe blogul nostru. În fiecare zi suntem alături de tine, îți arătăm cum lucrăm, cu cine colaborăm și ce strategii aplicăm.
Tot pe baza propriilor noastre fapte este bazat și acest articol, iar dacă vrei să auzi mai multe exemple concrete, urmărește și tu videoclipul lui Bălan Gabriel, CEO și fondator rEVOLUTION Media:
Până data viitoare, noi îți dorim mult succes în a-ți atinge toate scopurile și nu uita să te ferești de țepe! Cheers!