Manualul SMM

DE CE SOCIAL MEDIA? DE CE ACUM?

Știi ce au în comun rapiditatea, agilitatea și costurile mai mici? Producția in-house.

În acest mediu aglomerat și foarte rapid, din ce în ce mai multe business-uri fac  din ce în ce mai puțini bani. Ei bine asta se întâmplă pentru că deși există oportunități uriașe de a te promova bine și chiar mult mai ieftin decât în vremurile trecute,prea puțini știu cum să folosească cu adevărat tool-urile pe Social Media. Dacă ști să faci o postare asta nu înseamnă că ești și marketer în mod implicit.

Trebuie să respecți consumatorii mai mult decât niciodată și de aceea abordarea clasică: “acesta este produsul meu și e cel mai bun”, nu mai funcționează. Oamenilor le este foarte ușor să te ignore: pur și simplu dau swipe up, iar fiecare astfel de acțiune impacteaza algoritmul. De aceea ești pedepsit de 2 ori pentru o astfel de utilizare a social media.

Nici una din retelele sociale nu a fost conceputa ca MARKETPLACE. Daca te poti marketa asta nu inseama ca este piata. Intrebarea pentru consumatorul din voi este: De cate ori ai deschis facebook-ul pentru a-ti alege cafeaneau,sau a-ti cumpara haine? Raspunsul este 100% NICIODATA.

Asadar, strategiile de promovare pe Social Media sunt complet diferite de ori ce functiona pana acum si de aceea rEVOLUTION s-a nascut. Am indentificat multe strategii ce functioneaza si am creat un sistem pentru ori ce business. Aici intervine cea mai importanta capcana din Social Media. Multi spun ca pot face, dar pentru a vedea daca stiu sau nu despre ce vorbesc, ai nevoi e nu doar de experti , ci de practicanti . Uitati-va la conturile lor PRIVATE.

*Daca in privat nu posteaza, chiar si cand nu e platit pentru asta, nici odata nu o sa poata sa iti livreze rezultate tie.

Ore petrecute în față TV-ului: 164

Ore petrecute pe Internet: 157

*Predicția pentru 2019 este că orele petrecute pe Internet vor depăși pentru prima dată în istorie orele petrecute în față TV-ului.

CE AI NEVOIE PENTRU A-TI ASIGURA SUCCESUL PE SOCIAL MEDIA?

Am auzit deseori întrebarea: Organic sau plătit? Ei bine secretul constă în a le face pe amandoua, pentru că nici una dintre ele nu poate funcționa fără cealaltă. Organicul și mai ales contentul și calitatea acestuia îți atrage lead-uri ce se pot converti în clienți plătitori prin Campanii inteligente de ADS. Depinde enorm și activitatea precedentă dar ținând cont de acest aspect ai nevoie de următoarele lucruri:

1. Minim 1 postare pe zi și maxim 3 în perioade de interes.

Nu face prea multe call to action. MAXIM 1 din 4 postări. Copyrighting-ul trebuie să fie inteligent și să atingă partea sentimentală (oamenii cumpără sentimental și în nici un caz de nevoie. uită-te la un dulap al unei femei, să vezi câte rochiiare cumpărate “de nevoie”. Comportamentul uman este simplu, oamenii cumpără sentimental și apoi își argumentează logic, iar decizia de a cumpără se ia în timp. Cu toții avem obiceiuri iar noi pentru a schimbă aceste obiceiuri trebuie să le identificăm și să le îndreptăm subtil spre noi.Orice este prea brusc o să întâmpine rejectie. Când se întâmplă asta, tot contentul o să fie ignorat). Strategia postărilor trebuie gândită pe principiul de a da VALOARE. NU EXAGERA, adu-ți aminte că FACEBOOK-ul te va pedepsi pentru SPAM. Interesul lui este de a proteja userii cât mai mult pe platforma. Nu vor să pățească ceea ce s-a întâmplat cu e-mail marketing-ul: În anii 1995-2000, marketerii au abuzat acest serviciu atât de tare încât oamenii nu își mai citeau mail-urile (uită-te la inbox-ul tău, câte mail-uri necititate ai? 1000? 2000?)

2. Ai nevoie de poze de o calitate medie spre mare.

Calitatea conținutului nu mai e o opțiune, ci este o necesitate fiind una din principalele aspecte ce orice consumator le ia în considerare chiar DIN PRIMUL IMPACT cu conținutul tău. Cel mai important este în schimb să îți eficientizezi resursele disponibile. NU PLĂTI PREA MULT pentru o calitate exagerată deoarece doar calitatea în sine nu o să îți aducă VÂNZĂRI mai mari!

3. VIDEO > FOTO

Țînând cont că un video primește mult mai multă atenție, această strategie trebuie să conțină și video. 20-20 adică 20 video – 80 foto. Acest aspect este foarte important deoarece costurile unui video făcut corect sunt foarte mari. De aceea noi am inclus video in orice oferta din abonamentul lunar. NU ARE ROST să plătești mii de euro pentru un video de câteva minute deoarece atenția media pe SOCIAL MEDIA este de 8 secunde.

4. Campaniile de ADS sunt O NECESITATE pentru conversie!

Cât ar trebui să fie bugetul? Ei bine acest lucru este relativ și se determină în timp deoarece contează mărimea brandului, activitatea precedentă dar și activitatea prezența. De aceea noi va sugerăm să nu începeți campanii până când nu faceți susținut și continuu MINIM 2-4 săptămâni de content, fără call-to-action (vânzare efectivă).

ORDINEA CORECTĂ PE SOCIAL MEDIA? CONSISTENȚĂ > CONTENT > CALITATE

Această este ordinea necesară pentru a reuși să bați algoritmul rețelelor Sociale. Din păcate oamenii de business sau managementul întreprinderilor acordă atenție invers. Puține postări, de o calitate înalta și content relativ, chiar click-bait (poze cu pisici, câini, bebeluși și alt content ce nu are legătură cu domeniul sau business-ul).

Consistența este cea mai importantă dar îți ia foarță multă energie, mai ales dacă vrei să o faci corect. De la informațiile ce trebuiesc postate și cum să folosești toate tool-urile corect. De TOATE aceste aspecte trebuie să ții cont ZILNIC și LA FIECARE POSTARE în parte.

TU CINE EȘTI?

Nu ignora și nu încerca să fugi de această întrebare...vei pierde bani!

Cu cât răspunsul acestei întrebări este mai rapid și mai puternic cu atât pierzi mai puțini bani. În acest peisaj este foarte important să combini activitatea din ONLINE cu activitatea din OFFLINE. Dacă ești activ doar în una din ele îți blochezi audiență și creșterea va fi mai grea sau poate absența. Scenariul cel mai bun este să documentezi activitatea și nu să creezi. O altă greșeală majoră este marketarea reducerilor, deoarece afectează puterea brandului tău. Chiar și asocierile cu alte companii, doar cu interes material trebuiesc bine analizate să reprezinte ceea ce tu îți dorești drept clienteala. De exemplu, asocierea dintre un brand exclusivist de fashion cu un supermarket nu e un pas într-o direcție bună. Tot ce faci poate să îți afecteze imaginea.

Dacă investești mulți bani în campanii dar fără să îți crești și brandul, după o anumită limita, publicitatea nu îți va mai genera conversie, iar toți banii se vor duce în a răspunde la această întrebare: CINE EȘTI TU? O metodă simplă este prin postările zilnice deoarece îți poți spune povestea zilnic și îți poți capta viziunea și misiunea NON-MATERIALĂ.

100% reponsabilitate și pentru a ne asigura de acest lucru, petrecem mult timpin business-ul tău pentru a îl cunoaște. NU ne implicăm doar în promovare, ci și în strategiile OFFLINE. Este inutil că să aducem mulți clienți dacă Business-ul tău nu este stabil. Căutăm și găsim soluții împreună prin Consultanță rEVOLUTION BUSINESS, strategii integrate adaptate la piață de azi. Trecem peste procrastinare și ajutăm business-urile să între pe piață pentru a își testa produsele. Nu există nimic perfect și singură entitate ce decide dacă ceva este bine sau nu, este PIAȚă, iar noi știm să interpretăm toți acești indici în timp real eficient și asta pentru că nu ne este frică de adevăr. Din contra, prin obiective putem crește împreună.

EXEMPLE ACTIVITATE FACEBOOK

Creștere organică

4 Luni - CR - 950%

1 Luna - BD - 300%

1 Luna - IV - 190%

6 Luni - OA - 195%

3 Luni - LM - 140%

5 Luni - IM - 1600%

*Acestea sunt câteva exemple, sunt peste 50 de exemple în România și Germania cu astfel de cifre pe Facebook.

REZULTATELE ACESTA POT FI REALIZATE DOAR ÎN CAZUL UNEI COOPERĂRI 100%

EXEMPLE ACTIVITATE FACEBOOK

Ads și Campanii

Exemplu PAID MEDIA - LM

*În acest caz după o activitate de 4 luni de activitate organică corelată cu ADS, pixel instalat corect și campania a fost făcută 100% de noi, am reușit să îi eficientizam businessul astfel: Bugetul alocat a fost de 2 ori mai mic iar rezultatele de 4 ori mai mari, că cifra de afaceri generată lunar.

*În acest cas după o activitate de 5 luni de activitate organică corelată cu buget de ads, pixel instalat corect și campania a fost făcută 100% de noi, am reușit să îi eficientizam businessul astfel: Bugetul alocat același continuu și anume 400 ron în medie/zi și rezultatele au crescut cu 200% că cifra de afaceri generată.

Exemplu PAID MEDIA - IM

*Campaniile de ADS au un return mult mai mare și mai rapid atunci când sunt colerate cu o campanie de postări organice și CONTINUE. Când încetezi acest LOOP o să fii afectat imediat. Ține orice ar fi partea de constanța în FOCUS.

**Acestea sunt doar 2 exemple din dată de 28.02.2019, dar acest rezultat este același pentru TOȚI clienții noștri, indiferent de mărimea businessului.

REZULTATELE ACESTA POT FI REALIZATE DOAR ÎN CAZUL UNEI COOPERĂRI 100%

EXEMPLE ACTIVITATE

Instagram

Început: 100+ în 4 luni: 5.225

Început: 2500+ în 1 lună: 4.717

Început: 1000+ în 6 luni: 8.8189

Început: 2000+ în 6 luni: 12.800

Început: 2500+ în 7 luni: 13.400

Început: 1000+ în 8 luni: 9.596

*Acestea sunt doar o parte dintre conturile administrate, media creșterii pe INSTAGRAM a fost de 500-1000 de followeri lunar. ȚINE CONT că toată activitatea este făcută organic și îți poți da seama de acest lucru urmărind interacțiunea acestor conturi atât în timpul colaborării cât și după.

REZULTATELE ACESTA POT FI REALIZATE DOAR ÎN CAZUL UNEI COOPERĂRI 100%

Hai să ne cunoaștem

Ești pregătit să îți duci business-ul la nivelul următor?

Doresc o întâlnire!

Ești pregătit să îți duci business-ul la nivelul următor?