Strategii

CARE E VISUL TĂU? X3? X5? X10…

Hai, antreprenorule, că știu că îți dorești o creștere masivă. Dar tot ce e mare necesită plănuire atentă, lucru dovedit de orice imperiu din istorie care nu a avut un sistem și o strategie bine pusă la punct s-a prăbușit. Și nu, nu vorbim doar de civilizații străvechi, ci și de businessuri uriașe, ajunse așa peste noapte, branduri personale care au fost pe val doar un sezon.

Înțelegi acum despre ce este vorba? Este ușor să ajungi în top, dar e greu să te menții, iar acest aspect necesită foarte multe cunoștințe și o abilitate ieșită din comun să te adaptezi și să reușești să răspunzi la multe aspecte din piață și să ai mereu în viziunea ta EVOLUȚIA.

Hai că dacă ai ajuns până aici, înseamnă clar că îți dorești mai mult decât punctul în care te afli și aici intervenim noi. În mod normal, ca să poți să îți însușești toate cele de mai sus trebuie să fii non-stop activ, fără să mai dormi și să fii mereu stresat, iar în jurul tău ai auzit cu certitudine de oameni dintr-ăia stresați continuu, care doar oftează și, deși conduc una dintre mașinile visurilor lor, că na, cultura de cash-out nu a murit încă, este distrus de grijile businessului care îi plătește acea mașină, casă etc….

De ce se întâmplă? Pentru că îi lipsește orice tip de strategie, o gândire în avans și predictibilitate și așa a devenit (sau ai devenit) sclavul frazei “eu de unde scot banii de salarii luna asta?”.

O strategie distruge astfel de îngrijorări. Dar care sunt strategiile de care ai nevoie?

Ca oameni avem mereu 3 planuri:

1. unul pe termen scurt (1-3 luni),

2. unul pe termen mediu (3-12 luni)

3. unul pe termen lung (mai mult de 1 an)

Corect?

Ei bine, strategizarea înseamnă să știi ce vrei în aceste perioade și șmecheria adevărată este să știi să îți dezbini aceste obiective în scopuri mici zilnice mai ușor de digerat pentru tine și echipa ta, pași care ar trebui să îți spună dacă ești pe drumul cel bun în fiecare zi, nu doar la îndeplinirea termenului plănuit. Ce înseamnă asta? Păi noi, ca oameni, visăm mult pe termen îndepărtat, dar nu înțelegem că acțiunile noastre zilnice ne poartă acolo și businessul este tot un conglomerat de oameni. Chiar dacă tu ca antreprenor poate ai toate obiceiurile corecte, sooner or later tot o să trebuiască să lucrezi cu mai mulți oameni organizați în echipe care nu au drive-ul tău și  poate nu au toate obiceiurile tale și nici nu își doresc să și le însușească. Tocmai de aceea, ca să nu devii un om grizonat la 25 de ani, control freak și distrus de succes, ai nevoie de următoarele strategii pentru ca toți cei care sunt implicați să lucreze corect pentru a ajunge la țelurile alea mari setate. Pe scurt X10 se face din X0.01 în fiecare zi…

Cele 3 strategii pe care orice business, fără excepție, ar trebui să le aibă sunt:

1. Strategia de vânzări

Cea care să răspundă cerințelor pe termen scurt, împărțită prin reverse engeneering combinat cu emotional intelligence în obiective zilnce și să nu devină doar un joc al numerelor, ci indicii de funcționare să fie marja de închidere, dar, și mai important, ceea ce mulți uită, să  se transpună în recurență și recomandare. Da, da, este posibil, pentru că noi am făcut-o pentru sute de clienți deja și dacă știi ce înseamnă o vânzare, reușești să le îmbini pe toate chiar și fără să devii robotel de call center.

2. Stretegia de marketing

Este menită de fapt să te țină mereu în atenția clienților tăi actuali sau viitori! Da, jocul s-a schimbat din atragerea atenției în menținerea acesteia și ăsta, prietene, e un joc greu de jucat. Practic, tu, ca antreprenor, nu ai mai avea timp nici să te duci la WC dacă trebuie să îți faci și businessul și să mai faci și toate acestea. Ca să înțelegi, trebuie să plecăm de la ce este marketingul. Păi simplu spus, marketingul este o anexă a vânzării, un adverb în fața verbului. Adica el poate să accelereze sau să încetinească vânzarea și din păcate se predă marketing dintr-ăsta în facultate, dar oamenii ce se ascund în spatele PC-urilor și fac doar vizualuri frumoase nu au fost nicio zi în piață, să ciocănească la uși până primesc un DA, și să știe să treacă prin mulți de NU. Pentru tine este de înțeles că mulți dintre ei sunt tocmai din cauza asta și plini de hate, tocmai de aceea conținutul e blended și nu te va ajuta să ieși în evidență. Știi tu mulți antreprenori cu facultate de marketing? Știi de ce nu? Pentru că nu vor să vândă, iar când businessul tău devine marketingul, nu mai faci marketing, vinzi marketing. KO. Da, dar există freelanceri… pentru că sunt multe pagini de skill-sell, ceea ce înseamnă că ei se mulțumesc cu ce zice Fiver sau xxx….

Ghici de unde am pornit noi, se vede, nu? Din vânzări și am ajuns să măiestrim practic online-ul în vreo 10 ani de experiență, am avansat constant în fiecare an, ca Charizard, pentru că ne doream rezultate și un alt motiv a fost pentru că am înțeles puterea Social media, puterea de a avea mii, sute de mii sau milione de oameni la un buton distanță. Strategiile noastre de marketing nu sunt normale și luăm în considerare TOT, dar tot, frate, de la cum consumă conținutul pe WC până la cum se bagă la somn cu conținutul meu în gând.

HAHAHA, amuzant, nu? Nimic nu trebuie să fie întâmplător în marketing, totul trebuie calculat, ajustat și testat. Mai avem noi un mic secret, o să vezi în pagina de Ads, am dezvoltat un sistem de Ads care 1000% bate tot ce e în piață. Acest sistem e menit să atragă atenția, să o întrețină constant, dar să nu rupă consumatorul și să te trezești cu mesaje de hate la 11 noaptea ca practic îl spamezi cu PPC.
Deci în strategia de marketing sunt 2 părți combinate și interconectate care sunt și dependente una de cealaltă: partea organică și partea plătită. ASCULTĂ bine, oricât de mult ți-ai dori să le faci separate, acestea nu funcționează. Dacă tot ai ajuns până aici în text, mai fă niște research pe paginile astea: STUDII DE CAZ. Noi tot ce spunem, facem, ba chiar și mai multe, testăm zilnic cu bugete mici, dar cumulate sunt uriașe, ceea ce ne face să răspundem instant sau chiar preventiv la orice modificare sau piedică pe care ar putea să ne-o ofere platformele astea online de care cu toții din business avem mare nevoie.

3. Strategia de branding

Pe asta o uită toată lumea. De ce? Pentru că de fapt nu înțelegem ce înseamnă branding, dar cu toții avem în orașul nostru un LA NICU care a știut să își facă branding. Branding este de fapt CALITATE x TIMP, foarte greu de obținut, dar care poate fi plănuit și întreținut inteligent. Și ceea ce este cool este faptul că Social Media face brandingul mult mai ușor de făcut în comparație cu ceea ce era necesar să ai brand acum 10 ani. Costurile s-au redus și poți să o îmbini cu strategiile mai sus menționate, dar totuși trebuie să știi că există niște aspecte fără de care practic este imposibil să fii recunoscut, căci pe scurt de tot, ăsta e scopul brandingului. Te ajută atunci când faci vânzarea și spui: ”Bună ziua, sunt X de la firma Y, răspunsul să nu fie ”Da, și ce vrei?”, ci să fie ”Aaaaa, am mai auzit de voi, bună ziua!”. BOOM!, șansele să închizi, să vinzi sunt considerabil mai mari atunci. De unde știm asta? Păi și noi cumpărăm la fel, și tu la fel, chiar dacă nu recunoști. Statistic vorbind, sunt 83% mai multe șanse să cumpărăm de la firma pe care o cunoaștem decât de la una de care nu am auzit, înțelegi de ce www.reparatiifrigidere.ro nu mai merge?

Ce facem noi pentru tine deci?

Analizăm cu obiectivitate unde te afli acum și îți spunem concret ce nu merge. Însă nu doar din punct de vedere al marketingului, ci, datorită experienței noastre, înțelegem și din punct de vedere al conducerii și administrării unui business cum funcționează lucrurile și te putem sfătui.

Așadar, identificăm unde te afli acum, realizăm o strategie completă, care include branding, marketing și vânzări, bine poziționată în timp, cu obiective clar definite și cele mai potrivite tactici care să ajute să ajungem la obținerea rezultatelor.

După stabilirea strategiei și după ce ți-o comunicăm și ție, realizăm conținutul necesar, atât pentru organic, cât și pentru plătit și trecem la treabă!

Pe parcurs, monitorizăm constant rezultatele, facem ajustările necesare și comunicăm activ cu tine, pentru a ști în timp real care sunt rezultatele și a interveni unde e cazul.

Așadar, dincolo de research-ul făcut de specialiștii noștri asupra pieței și concurenței, comunicăm în permanență cu tine pentru a ne atinge obiectivele setate.

Cu siguranță nu ai colaborat așa cu nicio agenție până acum, așa-i?

Dacă vrei să afli și mai multe, hai la o cafea să discutăm față în față despre obiectivele tale în business și care sunt strategiile potrivite pentru a le atinge!

Hai să ne cunoaștem

Ești pregătit să îți duci business-ul la nivelul următor?

Doresc o întâlnire!

Ești pregătit să îți duci business-ul la nivelul următor?