Copywriting

Comunicăm în numele tău, pe limba publicului tău țintă.

Copywritingul este arta de a vinde prin scris, de a comunica cu publicul-țintă al business-ului tău, astfel încât să îți atingi obiectivele setate pe termen scurt, mediu și lung.

Tot prin copywriting, ești mai aproape de audiența ta, creezi o relație cu aceasta și o angajezi într-o discuție.

Totuși, copywritingul nu este doar atât și tocmai asta e marea greșeală a business-urilor și a marketerilor de pretutindeni. Fiind axați doar pe conversie, uită că raportul B2B sau B2C nu mai e de actualitate, ci s-a transformat în P2P.

În Social Media, această caracteristică a comunicării este cea mai importantă. Aici, totul este despre a lega o legătură cu consumatorul, care este tot mai educat și se așteaptă la mai multă atenție din partea brandului, nu doar să fie privit ca un portofel.

În Social Media, storytelling-ul este arma supremă. Regula numărul unu este să creezi o poveste, să fii sincer, să incluzi și părțile bune, și pe cele mai puțin bune, într-o manieră în care sentimentele să primeze.

Mai presus de toate, și tu, și consumatorul sunteți ființe umane, care funcționează pe baza emoțiilor, așa că trebuie să creezi, la rândul tău, emoție pentru a avea succes.

Aici, însă, este multă teorie și puțină practică. Oricâte cursuri există pe piață și oricât cred, deoptrivă marketerii și antreprenorii, că fac bine ceea ce fac, adevărul e că lucrurile nu stau la fel de roz în realitate, iar greșelile sunt la tot pasul. Abordarea one-to-many e egoistă și, chiar dacă tu crezi că e ce trebuie, vei avea surprize dacă așa alegi să comunici.

Abordarea personală înseamnă atenție la detalii, alegerea fiecărui cuvânt cu grijă și, mai presus de toate, să te adresezi direct consumatorului (persoana a doua, singular, este și va rămâne alegerea potrivită).

Cu alte cuvinte, metodele tradiționale de exprimare, cu care erai obișnuit, nu mai sunt de actualitate; astăzi, succesul vine doar în urma abordării directe, personale, consumatorul trebuie să simtă că are o relație cu tine, să empatizeze cu brandul tău sau nu va cumpăra de la tine.

Beneficiezi de:

Conținut personalizat

în funcție de domeniu și brand

Documentare activă

informații actuale, relevante pentru brand

Flexibilitate

îmbinăm expertiza noastră cu preferințele tale

Tone of voice

în acord cu publicul-țintă

Creativitate

Conținut interesant și interactiv

Ce ne recomandă?

Experiența noastră include domenii și industrii variate, iar specialiștii noștri jonglează cu cuvintele, indiferent de domeniul pentru care scriu. Am adus laolaltă oameni pasionați, iar valorile noastre – valoare, iubire, fun – se reflectă în fiecare cuvânt scris.

Vorbim în numele brandului tău, pe limba publicului tău țintă, astfel încât pontețialii consumatori să se identifice cu marca ta, să simtă că aparțin comunității formate în jurul ei, iar tu să te bucuri de engagement și, mai ales, conversie.

Abordarea noastră este 80% valoare și 20% call to action, pentru că știm cât de important este să oferi conținut de valoare. Astfel, îmbinăm povestea din spatele brandului, valorile acestuia și conținutul educativ cu invitații la acțiune, bine plasate, atât în cadrul conținutul organic, cât și al celui plătit.

copyright revo

Prețuri

  • Content marketing 50€

    Articol de 500 cuvinte

  • Content marketing 80€

    Articol de 500 - 2000 cuvinte

  • Strategie content marketing 799€

    3 luni

  • E-mail marketing 200€

    1 newsletter / săptămână

  • E-mail marketing 350€

    2 newsletter / săptămână

  • Redactare newsletter off-campaign 60€
  • Strategie de e-mail marketing 799€

    3 luni

  • Text landing page 30€ / pagină
  • Descriere produs 5€ / produs
  • Copywrite eveniment 15€ / text
  • Copywrite campanie 15€ / text
  • Copywrite alte materiale publicitare 15€ / text

    Pliante, bannere, etc.

  • Copywrite broșuri / e-book 5€ / pagină
  • Script video promo sub 1 min 30€
  • Script video promo 1-2 min 50€
  • Jingle / spot radio 30€

Hai să ne cunoaștem

Ești pregătit să îți duci business-ul la nivelul următor?

Doresc o întâlnire!

Ești pregătit să îți duci business-ul la nivelul următor?