Blog

LINKEDIN a actualizat conținutul B2B – Cum să adaptezi strategia ta de marketing?

Într-un peisaj digital în continuă evoluție, LinkedIn se menține ca un lider de necontestat în rețelele sociale pentru afaceri. Recent, platforma a implementat actualizări semnificative ale algoritmului său, iar aceste schimbări au un impact profund asupra modului în care...
Se interzice TIKTOK? Now what?

Se interzice TIKTOK? Now what?

Conform ultimelor știri apărute pe canalele de comunicare, TikTok-ul ar fi înterzis pentru telefoanele angajaților statului. În ultima vreme, vicepreședintele ANCOM, a adus în atenția publicului preocupările cu privire la securitatea și siguranța cetățenilor în contextul...
Marketing în 2024: Călătoria continuă

Marketing în 2024: Călătoria continuă

An nou… rezoluții noi … Și lumea marketingului se pregătește să abordeze un nou an cu tendințe surprinzătoare și inovatoare. Haideți să explorăm împreună direcțiile cheie care vor contura calea marketingului în 2024. Experiența utilizatorului (UX) la putere!...
Cum să adresezi obiecțiile clientului și să îți cresti vânzările

Cum să adresezi obiecțiile clientului și să îți cresti vânzările

În peisajul dinamic al marketingului digital, retargeting-ul și remarketing-ul au devenit cuvinte-cheie pentru a adresa nevoile și obiecțiile clienților într-un mod personalizat și eficient. Aceste tehnici nu sunt doar instrumente publicitare, ci strategii sofisticate de a...
Micile detalii cu impact mare – Cum să optimizezi paginile de produs pentru Ecommerce

Micile detalii cu impact mare – Cum să optimizezi paginile de produs pentru Ecommerce

În universul efervescent al comerțului online, succesul nu stă doar în produsele tale, ci și în modul în care acestea sunt prezentate pe paginile de produs. Micile detalii pot avea un impact semnificativ asupra experienței utilizatorului și, implicit, asupra ratelor de...