Blog

Cum poate AI sa-ti usureze munca ca designer UI/UX

Intr-o lume in care ritmul proiectelor de design devine din ce in ce mai alert, inteligenta artificiala (AI) joaca un rol important in eficientizarea proceselor creative. Daca esti designer UI/UX, probabil te confrunti cu provocari precum respectarea termenelor limita,...

Cum sa transformi continutul intr-o parte eficienta a funnel-ului de vanzari

In era digitala, continutul nu mai este doar un mijloc de a atrage vizitatori pe site. Este o unealta esentiala care poate ghida potentialii clienti prin fiecare etapa a funnel-ului de vanzari, facilitand conversiile si crescand loialitatea fata de brand.  Un...

Studiu de caz: Când oricât NU este de ajuns

Context: Colaborarea inițială cu clinica de recuperare medicală La începutul colaborării noastre cu o clinică de recuperare medicală, am avut o discuție clară cu clientul despre obiectivele sale și despre ce își dorea să obțină din campaniile publicitare. Deși clinicii i...

Studiu de caz: Bad management în cadrul unui business din HoReCa

Contextul afacerii Business-ul și-a construit reputația pe calitatea meniului, grija față de clientelă și serviciile impecabile.  Însă, odată cu apariția unor provocări economice și competiția crescândă, fostul manager a implementat o strategie agresivă bazată...

Ce, de ce si cum: Urmatoarea revolutie a videoclipurilor in marketingul de continut

Continutul video a evoluat rapid de la o unealta suplimentara de marketing la o forta dominanta care stimuleaza implicarea, constientizarea brandului si conversiile. Pe masura ce tehnologia avanseaza si comportamentul consumatorilor se schimba, intram in urmatoarea revolutie...