
Era și cazul să aducem în discuție subiectul ăsta, pentru că e cel mai important dintre toate: când și cum începi!
Bine ați revenit pe blogul nostru, să sperăm că sunteți aici cu forțe proaspete!
Cine nu a făcut până acum promovare în online vine cu o primă întrebare: de ce aș începe să fac asta acum și nu peste 6 luni? Alexandru Ilie a stat de câteva ori de vorbă cu antreprenori, unii mai de succes, alții mai puțin, și a ajung la concluzia că există 3 motive pentru care chiar trebuie să te apuci acum de promovarea asta, nu peste 6 luni!
Timpul pierdut
Primul și cel mai important lucru e timpul! Imaginează-ți că ieși cu produsul tău pe piață și nu ai rezultate din prima, dar lucrurile încep să se miște. Să spunem că ai un magazin de pantofi, care fizic vindea doar celor 15-20 de oameni care trec pe acolo. Dacă îl muți în mediul online, poți să ai chiar și 4000 de persoane.
Având în vedere deschiderea pe care ți-o oferă Internetul, câte crește, din punct de vedere procentual, rata de reușită a afacerii tale atunci când o promovezi în online, nu prea există motive să nu faci asta. Facebook Pixel, și toate celelalte programe, se adaptează foarte ușor la dorințele și nevoile tale, așa că poți să-ți imaginezi și tu cum ar fi să lansezi un produs în piață și să ai vânzări din prima, nu de pe peste 5 luni?
Noul tipar de client
Ce înseamnă asta? Înseamnă că ultimii ani au schimbat audiență, ajutând-o să fie cât mai deșteaptă. Asta înseamnă că atâta timp cât produsul tău aduce plus valoare în viețile consumatorilor, ei îl vor cumpăra.
Numai gândindu-te câți coach au apărut în perioada de pandemie, și cu un singur nume sigur o să vă convingem: Jordan Peterson. Poți și tu să duci produsul tău la nivelul la care l-a dus el, doar dacă înțelegi valoarea pe care o aduce și mai ales, valoarea pe care o aduc rețelele sociale în viața și succesul afacerii tale.
Orice produs are nevoie de perioadă de testare
Chiar crezi că Apple scoate din prima un IPhone 14 perfect?