Cum ar fi să ai poftă de o ciocolată, mergi să îți iei una cu pofta asta mare și, când o deschizi, e doar poleială? Cum te-ai simți?
Așa și cu businessurile astea care fac conținut ”să fie ceva acolo”. Mult ambalaj și nimic înăuntru.
Motivul pentru care trebuie să ai o strategie clară de conținut este ca să nu mai ai niciodată întrebarea: ”eu ce postez?”. Îți dai seama că e dăunător în planul îndepărtat al businessului tău. Poate pe termen scurt mai pui niște petice, dar nu te ajută să îți creezi o comunitate în jurul bradului și aici se vorbește de loialitate față de brand și valorile acestuia.
Ce este content marketingul? Așa cum o spune și numele, e clar ceva gândit prin care valoarea pe care o pui în conținut devine factor de atracție și nu PREȚUL sau REDUCEREA pe care o oferi. Acum, tot în nume, găsești un alt indiciu, CONTENT! Ai nevoie de conținut, tati, muuuult conținut, iar asta, nu știu cum să îți zic, COSTĂ, dar te face să dormi mai liniștit dacă ai o astfel de strategie.
Aici intervenim noi, ca Omul Păianjen, Superman și batman la un loc: v-am zis că tot ce am creat este ca raspuns la ceea ce este în piață, așa că am creat pachete clare, prin care să creăm îndeajuns conținut să nu mai ai dureri de cap niciodată.
Sunt câteva promisiuni contractuale pe care le facem și anume:
- Nu avem costuri ascunse
- Livrăm într-un timp atât de scurt, încât și The Flash ar fi gelos
- Calitatea este înaltă, pentru că toți cei care se află în companie nu sunt vânători de salarii, ci oameni pasionați, care ar da orice să facă ceva de impact, pentru că practic iubesc ceea ce fac și știi tu cum e cu oamenii de genul ăsta: nu au stare
- Există maleabilitate, suntem oameni pentru oameni, așa că știm că și pentru tine e important să îți faci simțită prezența
Cum funcționează o astfel de strategie?
Pornim de la faptul că un om are un attention spam de 8 secunde în mediul online. Ce înseamnă? Păi înseamnă că dacă nu l-ai atras instant cu ceea ce creezi, ai un mare SWIPE UP (SKIP). Și aici intervine superputerea consumatorului din online: el îți ridică afacera și tot el ți-o pot distruge dacă nu știi ce faci. De asta sunt și multe businessuri mari care se feresc de Social Media, le este frică. Practic, tu mai trebuie să înțelegi ca online nu te lupți doar cu Gicu de la colț, ci cu toți! Cu Elon Musk, cu Gary Vee, cu lanțurile mari de fast food etc și toate în același timp. WTF! Toți au același scop: să ajungă pe displayul consumatorului.
Să zicem că totuși ai reușit, i-ai atras atenția, ce i-ai zis? Că ai un produs la un preț super avantajos? Că toți ceilalți, tu, din punct de evdere al consumatorului din tine, îți aduci aminte ultima reducere de luna trecută din online? NU, știi de ce? Fiindcă toți fac același lucru! Scopul este să ieși în evidență și să știi că oamenii ăștia din ziua de azi sunt extrem de inteligenți, știu să își selecteze brandurile astfel încât să le reprezinte valorile lor. Tot ce pun pe ei sau în ei trebuie să se alinieze la ceea ce ei reprezintă.
Hai să ți-o spun pe șleau! Oricât de șmecher crezi că ești, tu trebuie să te aliniezi la gândirea lor și nu invers și, din păcate, prea puține branduri fac asta. Aș putea să le număr pe degete, deci dacă vrei să ajungi și tu pe degetele noastre trebuie să ne contactezi, că avem vreo câteva sute de degete.
Plus că e cool să ai alături de tine niște oameni cool ca noi, care să se gândească constant cum, împreună cu tine, să facă businessul să crească.
Așadar, ce te așteaptă dacă vrei content marketing realizat de noi?
- O mulțime de idei, în acord cu cerințele consumatorului tău, prezența online a brandului și trendurile actuale
- Conținut de calitate, realizat după mult research de oameni cu experiență în domenii variate, care se pliază perfect pe vocea fiecărui brand
- Strategii complexe de creare de conținut și remarketing al conținutului respectiv, în cazul în care îți dorești
- Ofertă ce se poate personaliza în funcție de nevoile businessului tău
- Idei inovatoare cu privire la conținutul din site-ul tău în funcție de obiectiv: educare, informare, descriptiv etc.
Hai să ne cunoaștem la o cafea ca să înțelegi exact cum facem noi content marketing!
Hai să ne cunoaștem
Ești pregătit să îți duci business-ul la nivelul următor?
Doresc o întâlnire!
Ești pregătit să îți duci business-ul la nivelul următor?